Upp på scen och sjung


Jag har sjungit på scen förut, för flera flera år sedan när jag var med i musikal..
Av någon anledning så har jag ingen scen skräck då, men det har jag helt klart idag. Stå på någon slags Scen eller framför folk är det värsta jag vet.
Men igår så jäklar. Då blev det upp på scen för att sjunga kareoke på en bra.
Mådde så extremt dåligt frams till dom ropade upp våra namn. Vägrade sjunga ensam, så Anna och jag sjöng.
Visst var det lite skoj, men shit vad jobbigt det var. Första låten i alla fall...

I vanliga fall kan jag verkligen inte säga att jag är duktig på att sjunga, då ska ni tänkte er att jag hade en bakis röst från kvällen innan, och rösten blev inte bättre för att jag drack igår med, så njaa, det lät väl si sådär.. haha

Men andra låten var skoj.. Då sjöng vi Let´s Twist again...Den låter behöver ju faktiskt inte låta bra :D



 /Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Det lät säkert jättebra gumman ;)

Hör av dig när du kommer hem från Spain.

Puss puss och kärlek

2011-04-03 @ 20:17:39
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0