Strålande vår


Ännu en dag med underbart väder, och vad måste jag göra?? jo sitta inne och plugga =(
Thea är med min mormor idag så jag måste passa på att plugga så mycket jag bara hinner innan dom kommer ut från Solna.
Imorgon blir det åter samma visa, men då lämnar jag Thea på dagis, och sedan blir det plugga plugga plugga.
För jag kommer inte kunna plugga någe mer denna veckan, då jag jobbar Onsdag till Lördag och sedan börjar ju skolan igen. Känner mig en anning stressad :(

.. och så går jag och hoppas på att Claire kommer komma från Örebro i hyfsad tid så vi kan ses två sekunder och få säga hej, innan hon beger sig iväg till Irland.

Så trist att man knappt har något liv längre, det livet man har är familjelivet, älskar dock min lilla familj dom är det bästa som finns, men jag saknar att få bara vara Kristina med vänner.


/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0