Lugn söndag


Blev några timmars sömn efter jobbet inatt, sedan har jag umgåts med mamma, moster och mina två små kusiner ett tag.
Begav oss till Täby för att hälsa på morfar också.
Nu är jag hemma igen och funderar lite över vad jag ska göra. Hade en bio inplanerad men som vanligt så blir det omplanerat i sista minuten.
Tror det är bäst att sluta planera saker i förväg för då slipper man hela tiden bli besviken.

Tar väl och städar gärner kanske tills Joel kommer hem, så blir det en ren och skär myskväll istället.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

899:- här i Örebro. Jag kan köpa ett till dig om du vill? Jag kommer ju hem på Tisdag kväll. =)

Puss

2011-04-17 @ 18:41:45
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Linda

Men jag omplanerar ju fasiken aldrig bortsett från idag. Allt sket sig helt enkelt, sånt som händer ibland. Klart det är tråkigt men det kommer fler tillfällen ju.

2011-04-17 @ 22:53:23
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0