Hair styling


Jag måste alltid ha någon typ av hair stylings produkt i mitt hår. Har kört med saltvatten spray i flera flera år nu, men har nu gått öve till lock gelé.
Har testat två stycken.



Toni & guy - Twist-it Curl Balm
Kostar 120:-
Kleta in i handdukstorkat hår, låt det antingen lufttorka eller blås. Jag brukar låta det lufttorka, tar sådan tid att blåsa det.
Det jag är mest ute efter i hårprodukter är doften, och jag älskar Toni & guys produker just för att dom alla luktar så otroligt gott.

Scandinavian Formula - Lock Gelé
Kostar 80:-
Lite billigare, men har inte lika god doft, luktar lite som stark parfym och så blir håret lit stelt av det. Men visst håller den håret lockigt, men inte alls lika bra som Toni & Guy

Så jag föredrar såklart Toni & Guy =)



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0