Dags att sova


Nu har jag jobbat ett av två pass denna veckan, fått i mitt lite frukost och tänkte krypa ner i min stora härliga säng:)

Trista är att min älskling har extremt ont, har haft det hela natten och inte kunnat sova, men tänkte lik förbannat gå till jobbet i alla fall, stark av honom, men en smula dumt.
Känns så typiskt att han skulle ha så otroligt ont just i natt när jag jobbade, så jag kunde inte finnas till hands.


.. Höll på att glömma, han kom hem med en ros igår igen ;) En rosa fin liten ros, Tack älskling!


/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Bortskämda flicka!! ;)

Jag får aldrig blommor... inte ens om jag ber om det själv.

2011-04-16 @ 17:17:49
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0