Astrind lindgrens sjukhus


Idag skulle vi göra en god påskmiddag och bjuda över Nina, det blev att äta ganska fort för Thea kunde inte röra sin arm och hade så ont =(
Så det blev till att åka in till Barnakuten, vi fick hjälp direkt, och allt var över på 10 minuter, hur skönt som helst.
Läkaren böjde Theas arm åt tre olika håll sedan var den bra igen.
I bilen påvägen hem säger hon " jag kan lyfta armen nu, den är bra nu"  sötnosen =)
Skönt att det inte var värre än att en nerv hade kommit i kläm.

Nu har jag en natt kvar att jobba och sedan är jag ledig ett tag, så skönt så skönt. Så imorgon kan jag umgås med Joel och Thea precis hela dagen :D

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0