Vill sluta mina ögon.


Idag lyckades jag sova riktigt bra efter jobbet, men är fortfarande grymt trött och ska snart gå och jobba igen.
Thea sover hos Gittan inatt =( vill inte jobba, vill sova med min Thea. Men imorgon har jag sagt ifrån mig min jobb natt, då jag vill ha tid med Thea, plus att jag inte får sova på måndag, och så säger min kropp ifrån med råge.
Helt galet var min kropp säger ifrån till mig just nu. Men snart så, snart blir det lugnare =) , oj så jag längtar.
Sista natten inatt, sedan jobbar jag inte försen i oktober igen.. :D oj så skönt!
Kanske man kan hinna ta sig lite mer tid för mina underbara vänner som jag knappt har tid att träffa just nu, I miss you girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0