Torsdag 23 September


Vaknar dödstrött trotts att jag sovit lagom med timmar, men det är bara att ge sig upp i alla fall och pallra sig till lektionen : Socialt och Kulturellt, så tråkigt ämne, men det är ju ett måste, men man fattar ingenting samtidigt som kan nästan kan allt, svårt att förklara.

Kommer hem och då har min älskling städat =) , så skönt att kolla hem till en hall tomt med saker, dock så är det ju extremt svårt att hålla ordning när vi bor tre personer i en liten etta, men bara 4-5 veckor till, sedan får vi flytta tillbaka igen. Längtar!

Om en halvtimma fick jag tid hos frissan också, ÄNTLIGEN tog jag tummen ur arslet och ringde, har inte klippt mig år ett år nu, så det är verkligen dags. Är bra sugen på att klippa kort, men jag vet inte om jag vågar igen, nu när det äntligen har blivit super långt, blir kanske bara lite i topparna till att börjar med, vi får se.

Sedan hade jag behövt köpa ny hårfärg också.

Efter det blir det en fika med Linda =) , Äntligen har vi tid för det. Eller jag snarare, stackars Linda har ju inte så mycket annat att göra än sitta och vänta på att bebisen ska bli mogen till att födas.. :D Bara tre månader kvar gumman..

Sedan måste jag tänka på middag.. känns super jobbigt, så jag funderar på att ringa till pappa hehe :D
Dags att fixa disken innan jag går ner till salongen!


Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

ok, det kommer :) det bästa jag har gjort är att ha lämnat åkersberga, usch för den hålan säger jag bara! Jag flyttade till åland i slutet av mars förra året. Trivs så otroligt bra här och det är väldigt barnvänligt. Vart skulle ni kunna tänka er att bo då? så långt bort som möjligt eller typ täby? Hur gammal är din dotter nu?

2010-09-23 @ 14:20:39
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0