Stress, frid, stress, frid


Idag har jag stressad fram och tillbaka från skolan,

- Lektion
- Läkaren
- Lunch
- Provtagning
- Lektion
- Lugn och ro
- Naglar på Gittan
- Älskling kommer hem och vi sak ÄTA
- Sedan Mys kvällen/natten lång

Jag skulle vilja ha en dag då jag ligger i soffan och bara kollar massa filmer, precis hela dagen.



Jag har faktiskt världens underbaraste, när jag kom hem hade han städat så fint så fint =) . Vi bor ju extremt litet just nu så det är lite svårt att få plats, men hade hade i alla fall rensat bland sina saker och gett mig en egen låda vid datorn =) Tack älskling! Får ha den i två månader i alla fall, sedan flyttar vi över till det större boendet. :D


Så har vi ju fixat ett gemensamt konto, där pengarna bara strömmar in "haha" inte riktigt, men en viss summa i månaden så blir det fint där sedan.

LÄNGTAR tills vi packar ihop våra saker och flyttar tillbaka!! Me, myself and I, eller kanske Me, my Joel and my Thea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0