Skor


Jag är (som alla jag känner vet) extremt kräsen, när det handlar om det mesta, och speciellt saker till mig själv, då är jag både kräsen och har svårt för att vara självisk, det är ju så mycket roligare att köpa saker till hemmet eller köpa något till någon annan =)
Men jag har i alla fall varit på jakt efter ett par nya höst skor, har letat och letat och letat men tycker inte om dom skorna som säljs i butik, och hittar jag något som är helt ok så tycker jag dom är åt helsike för dyra, vill inte lägga hur mycket pengar som helst på skor, då jag kan lägga det på resan istället =)
Men i alla fall. Igår gick mina älsklingsskor sönder, så dom måste jag lämna in, då passade jag på att kolla efter skor åter igen, och hitta på H&M ´s hemsida..
Super fina, gråa skor. för ett bra pris
Men så klart, så är det inte leverans försen vecka 44. Tror ni jag orkar vänta så länge? Nix, jag vill ha dom NU.
Ska till Kista ikväll och gå på bio, då blir det att springa in på HM och kolla om dom kan finnas där.
Hoppas Hoppas Hoppas =)

H&M


Kommentarer
Postat av: linda

Hihi jag har redan beställt ett par fast svarta =P

Kommer i vecka 40 =) (Ändras när man beställer dom) skitskummt

2010-09-05 @ 17:52:23
URL: http://www.livetsomlinda.webblogg´.se
Postat av: Anonym

Men dom ser ut att vara värda att vänta på, jättesnygga/mamma

2010-09-05 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0