Senaste Shopping


I Lördags hade jag och Jossan bestämmt oss för att dricka lite vin och partaja lite. Så jag kände mig värdig att shoppa en ny outfit för kvällen.



Make up store H&M

Gina tricot

Samt ett par svarta leggings med spets på sidorna från Gina tricot
Hade mycket rött läppstift förut, men av någon anledning så har det inte blivit av att jag haft det på ett bra tag nu, men ville så hemskt gärna ha det i Lördags, men självklart så har jag lagt läppstiftet på en väldigt bra plats, eller i någon av alla 100-tals väskor, så det blev ett nytt
Läppstigtet heter China Red och är den perfekta färgen för intensiva röda sexiga läppar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Galet snygg klänning!!!

2010-09-20 @ 20:30:29
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0