Runda i stan


Claire kom till stockholm på besök, så vi åkte in till stan på en mysig dag.
Först åkte vi till gamla stan för att gå på en konstutställning,och vandrade omkring lite där.
Sedan vart det in till city för att shoppa kläder, Claire hitta såklart massa fina saker, men jag hittade verkligen ingenting. eller okej, förutom en jacka till Thea och två par mössor, en till mig och en till Thea.


Här är fina jacka i alla fall.. Från Zara



Sedan blev det lyx man här hemma, jag Joel och lejonkungen på datorn =) men snabbt fick vi stoppa i oss maten för sedan blev det raka vägen hem till Claire, för att ta ett glas vin, spela lite Wii, och kolla på film, Old dogs, fan vad vi garva.. =)

Men allt detta var ju igår, och nu är jag precis hemkommen från Solna där jag och Claire käkade lunch med Lina och Stoffe, super mysigt, trist bara att det ska behöva ta ett halvår varje gång innan man ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0