Nedrans regn


Ingen bra dag, ingen bra natt.
Thea kom upp i våran lilla säng i natt och skulla trängas, vilken resulterade i att det inte blev mycket sömn, plus att vi försov oss, och så öste det ner med regn utanför såklart.
Ingen hemma med bil, och Jossan svarade inte =( Blev till att cykla i ös regnet. Vilket sedan resulterade i att min telefon blev dyngsur så den fungerar inte just nu, hoppas verkligen den börjar snart igen, då jag inte har någon utav mina gammla telefoner kvar (blir så arg över det) . I värsta fall blir det till att köpa en ny så fort som möjligt. Kul att alla nedrans utgifter ska behöva komma på en och samma gång, ska ut med alla pengar till badrummet snart också.

Sedan så vill jag inte ha någon ny telefon, jag Älskar min, hatar att byta telefon, plus att det finns ju nästan bara mobiler utan knappar nu, och jag vill ju helst verkligen inte ha en sådan. Hatar mobilder!

Nu ska jag gräva mig ner i mina böcker och läsa läsa läsa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0