Naglar


Det som är drygast att inte bo hemma just nu är att mina naglar blir lidande.
Förut brukade jag sätta mig på kvällarna och göra, en hand ena kvällen och den andra kväll efter kanske, om jag inte orkade göra båda samtidigt.
Men nu kan jag ju inte göra det eftersom bordet och alla saker är hos mina föräldrar, och jag hamnar inte riktigt där förutom när jag har nagelkunder, eller hälsar på en snabbis.
Har gjort Käthes och Sannas naglar denna veckan så nu är mina naglar ännu hemskare, hehe.
Lite sönderfilade, för dom börjar bli lite för långa.
Måste måste måste försöka ta mig lite tid, gå över, och göra mina naglar.
Hade ingen kamera när jag gjored Käthes och Sannas naglar, tyvärr.
Men på Käthe gjorde jag en mellan rosa glitter färg, super fint och passade henne perfekt.
Sanna tog den brun/guldiga glitter färgen, riktigt fin höst färg. Den funderar jag också på att ta när jag gör om mina.


Kommentarer
Postat av: Käthe

Fått bra många fina komentarer gällande mina naglar. Jätte kul. Frågar var jag har gjort dem och meddelar att jag har min privata tjej som gör dem

:-) snacka om status hahahahaha.

2010-09-29 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0