Jag ber er..


Jag är trött på att folk i den här byn aldrig kan sluta ha mig som samtalsämne. Jag förstår inte varför folk tycker det är så himmla kul!
All skit som har hänt med mig och Theas pappa har ingen annan med att göra förutom han och jag, när ska ni inse det? Varför är det så kul att springa omkring och prata om oss? fortfarande...
Jag lovar er att ni inte vet allt som har hänt, och däför bör ni inte yttra ett enda ord.
Det är NI som får oss att bli osams med eran falskhet emot oss. Dags att sluta upp med det !
Tänk på er själv, ta hand om er själv, och låt oss, eller MIG vara.
Jag skulle kunna skriva en hel bok om sanningen dom senaste 6åren, då kanske ni skulle fatta ett och annat också, en del saker har jag sagt i ren ilska, men jag tänker inte hålla på så, jag tänker inte hänga ut Theas pappa då det sättet, det ger mig ingenting.
Det viktigaste är att jag vet!


Jag vill bara få gå vidare, leva mitt nya liv med Joel och Thea. Så snälla LÅT OSS VARA!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

på riktigt?! Har folk inget bättre för sig??

Stå på dig! :):) <3

2010-09-22 @ 10:48:58
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/
Postat av: Anonym

det är absolut inte bara dig det snackas om på byn kan jag lova. det pratas om allt å ALLA....sluta ge dem samtalsämnen så löser det sig säkert av sig självt=)

2010-09-22 @ 15:55:00
Postat av: Stina

Jag tror inte att jag är den enda i hela Åkersberga som det pratas om, men dessvärre pratas det på tok för mycket, och tyvärr så måste det nästan vara för att folk ha så extremt tråkiga liv att dom inte har något bättre för sig!

2010-09-22 @ 18:26:00
Postat av: Anonym

ja på mindre orter verkar det ju nästan som att det e så. folk gottar sig gärna i andras olycka konstigt nog men så länge du i ditt hjärta vet sanningen så är det ju bra...det e svårt å tysta glappa käftar=/

2010-09-22 @ 19:48:45
Postat av: Linda

Spelar ingen roll om man bara sitter hemma och rullar tummarna. Räcker med att man vid någon tidpunkt i livet känt eller umgåtts med en rutten person så sprids rykten och det pratas om en. Jag är tex tydligen inte ens gravid..fejkar det hela enligt senaste ryktet..:S Finns för många utan hobby i berga :P

2010-09-23 @ 07:57:04
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0