In med det nya, ut med det gamla


Nu vill jag har nytt. Det första som ska ut är min älskade underbara samsung tv =(, men det kommer ju istället in en större bättre tv, dessvärre så är det en LG ;) men men, fin bild i alla fall hehe.
Tv ska ut SNARAST, för jag vägrar ha två stora tv-apparater som bara står.

Sedan ska en stor byrå ut, som står i matrummet. In ska istället tre vintrinslåpshyllor in, och upp på väggen =) kommer bli fint.

och så ska sänggaveln nu. också snarast. In ska väl en gavel så småningom, men den vi ville ha fanns inte till 180 säng =(. och så blir det eventuellt så att vi skjuter in sängerna mot väggen så får Thea ett litet större utrymme inne i sovrummet för hennes säng och lite leksaker.

Förhoppningsvis så ska TV-bänken ut snart också. Ska bara ge min pappa en spark i baken =)

Alla gardiner ska också bort, och inhandlas ska nya finar gardiner.

och så har vi ju allt proslin som vi redan har börjar rensa ut. Men det nya porslinet kommer ju ta ett tag att samla ihop då det verkligen inte är gratis.
På Torsdag ska jag försöka åka in och handla lite fler saker till våran serie.

Vill så gärna flytta in nu och börja fixa å dona... :D



Kommentarer
Postat av: Jen

Ska ni flytta? VART VART ? :P

2010-09-27 @ 17:26:27
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: Claire

Låter härligt.. Glöm inte mina 500:- bara ;)

Puss

2010-09-27 @ 21:17:26
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Linda

vafasen ere jag läser, flyttar joel med redan nu :D:D Fan va skojj :D:D:D

kul för er!

2010-09-28 @ 01:34:07
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0