Home again


Nu har jag vait hos frisören och varit en sväng i Täby.
Såhär blev det hos frissan
Ingen större märkbar förändring, förutom att det ser bra mycket mer vårdat ut nu. Dock så gillar jag inte min mobilkamera då mitt hår nästan ser orange ut på bilden, så ser det inte ut egentligen vill jag tillägga =)


I Täby mötte jag Linda och hennes syster Jenny, som precis har fått en liten dotter. Så himmla söt.. =) Man blir ju sjuk sugen när man ser ett sådant litet underbarn. Fast det var lite läskigt att hålla samtidigt, man hade ju nästan glömt hur man gör hehe..

Nu har jag handlar TACOS och ska börja med maten snart, men först ska jag hoppa in i duschen och smeka in en Hår mask i mitt hår, då det blir extra fint =)
Det köpta jag i Täby, får vi se hur bra den fungerar.
och så har jag köpt en ny sminkborste från ID minerals. bara ÄLSKAR det sminket. Har haft det i 6 år nu och kommer aldrig byta :D Imorgon blir det mer inhandling av ID produkter.




Kommentarer
Postat av: Jen

Det var jätte kul att se och träffa dig igen :) Synd att det inte blir så ofta då du är en super snäll tjej som jag gärna umgås med :)



Vart ju jätte fin i håret!

2010-09-23 @ 19:47:05
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0