God morgon.


Att vakna till åter en dag med massa moln, trist, men bara att bita tag i dagen i alla fall.
Först ska jag cykla iväg för att veta hur många poäng jag fick.. :D Hoppas på bra
Efter det blir det träning med min Älskling, ha ska få köra med mig lite mer idag.
Sedan hämta Thea.. :D "Fira lite namnsdag, från igår"
Ner till farmor för att äta middag.
sedan ska vi bara mysa hemma i soffan.

och någonstans mellan allt det där så måste vi springa ner till badrumms butiken och välja vad vi vill ha för inredning i badrummet, tiden börjar rinna iväg nu.

Hoppas ni alla får er en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jen

Ja och inte bara William, vi har Arwen i helgen med Så då får ni träffa henne också :) Ja det är synd att man bor så långt borta. Skönt på ett sätt men tråkigt på ett annat. Du förstår vad jag menar. Ni är alltid välkommna hit! :)

2010-09-24 @ 11:13:54
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: Emma & Theo

Jadu vi hade vänner som bodde här och brukade åka hit och hälsa på. Då fick vi mersmak och kände att vi ville komma bort från åkersberga och då kändes åland som ett superbra alternativ :) Jag är i berga väldigt sällan nu för tiden, kanske om jag ska hälsa på någon av mina föräldrar eller så. Oj hon har blivit stora tjejen, haha känner redan nu att: vart tusan har min bebis tagit vägen. Och ändå är han bara 5 månader.

2010-09-24 @ 13:35:56
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0