Blir galen


Vad är det för fel på mig och min kropp? Ska jag någonsinn bli bättre? Helt otroligt att det är värre för varje morgon jag vaknar, man borde ju kunna känna någon förbättring, men nix, icke då.
Nu är fallet inte riktigt så men det skrämmde skiten ur mig,
pappa berättade igår om en arbetskollega som varit förkyld en lång tid under sommaren, han blev aldrig frisk utan bara värre och värre (lite som jag då) sedan åkte han in för att kolla det och det visade sig att han hade levercanser om ca 6 månader kvar att leva.

Nu ska jag nog ta och gå till doktorn faktiskt, efter den berättelsen blir det snabba puckar. Ringer det första jag gör p måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0