Återbesök


Svaret hos läkaren sugen rejält. Jag kommer få leva med den där nedrans sprejen resten av mitt liv. Användas dagligen, men det kommer jag aldrig hålla, avskr den där hemska sprejen.
Fast det är ju i och för sig bättre att jag vet hur det ligger till, äntligen, även om jag hade hoppats på något annat, kanske en liten bränning eller operation och så hade det varit bra sedan, men nix, inte så inte.

Har i alla fall varit lite duktig idag också. Följde med Joel och tränade, var riktigt skönt, men fan vad han styrde och ställde över mig där på gymmet, gör si gör så.. hehe, så söt han var när han var på det sättet =) , så nu bara måste jag ju träna med honom mera.. hehe :D

Nu ligger Thea och sover, och Joel ligger nermysad under täcker i sängen och kollar på tv, jag ska avsluta och krypa ner i den varma o goa sängen med världens snyggaste, skönaste, sexigaste kropp!!!


God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0