Andas ut, andas in


Räkna andetagen, känn hur hjärtat lugnar ner sig, hela kroppen går det i varv...
Det är vad jag MÅSTE göra. 100 grejer ska jag ha på en och samma gång. Har en lite lugnare helt framför mig än vad dagarna och veckorna hittils har varit. Några djupa andetag kommer jag kunna ta, innan stressen träder in igen, den där stressen som inte är ett dugg bra. Men om en vecka så lugnar det ner sig lite i alla fall. ska bli skön =)
Har insett att jag börjat bli gammal och odlat lite rynkor också. Har inte kunnat rynka pannan förut, men nu så, nu har året tagit till sig och lär mitt ansikte hur man gör.. haha

och jag har BEVIS.. :p Såhär road är man av sig själv när man jobbat natt, inte sovit, haft fullt upp och är så trött att man inte längre vet vad man heter. Nästan som att vara lite full faktiskt.. haha ;)






Kommentarer
Postat av: linda

Fan va het du e! Jag har kunnat dra fram rynkor i flera år nu så du ligger många rynkår efter gumman! =)=)

2010-09-03 @ 17:49:24
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/
Postat av: jossan

:D Du är i alla fall duktig som orkar :D det kommer att löna sig i längden :) och FAN VAD VI KOMMER ATT VARA STÅLTA över dig DÅÅÅÅÅ :)

2010-09-08 @ 18:30:20
URL: http://flippermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0