Tvättmaskinen..


Inte klokt vad dyrt..

Har ringt och kollat om det kommer gå att laga min tvättmaskin.
Förklarade vad som hade hänt och fick som svar att dom måste kolla på den för att veta om den går o laga eller inte, och vad det kommer att kosta..

För att dom ska kolla på den så kostar det 675 kr för 30 min. SKOJAR DOM?
Är det bara jag som tycker att det är löjligt dyrt??
Pest eller kolera?
Ska man chansa på att ta hem en reperatör, kanske få betala 2000 så fungerar den igen, eller så får jag betala 675 kr och direkt efter det slänga den.
Svårt val, men känns ganska lockande att bara åka och slänga skiten.



Kommentarer
Postat av: Claire

Men kom och fira halloween med mig då! Jag är helt ensam på fredagen och på lördagen är det en privatfest som jag tycker vi kan gå på.... kom kom kom =) snälla!!!

2010-10-28 @ 17:41:40
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0