Simma..


Hörde av mig till Linda imorse och fick med mig henne till simhallen för några längder. Så himmla skönt, blev inhandling av simkort denna gången också.
Efter så gick vi till centrum, mötte upp Jossan och tog en fika.
Resten av dagen har jag och Joel slappat och kollat på Playa del sol.. :D
Hur skön dag som helst. Inte ofta man får njuta av sådana dagar.
Min baddräkt är inte sådär jätte snygg längre efter att Joel slängt in den i tvättmaskinen, inte med flit tydligen, men endå hehe. Min fina simbaddräkt..
Så jag fick köpa en ny helt enkelt. har kollat och kollat och kollat på flera olika sidor, men ingen som har passat mig i smaken så där super bra.
Men denna blev det i alla fall. Vet inte riktigt vad jag tycker om att den är randig, men jag får väl vänja mig eller något..
Fast den var ju faktiskt klart snyggast av dom jag tittat på. Ville ha en svart, utan massa grejs på, en snygg skurning i ryggen. Så nja, nästan så som jag vill ha den.
Nu får jag bara hoppas på att det blev rätt storlek :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0