Plugg plugg plugg


1 arbete helt klart.

1 arbete nästa klart

och 7 arbeten till att göra.

Några grejet förstår jag inte att jag ska skriva om. det har inget med vården att göra, kommer aldrig ha användning för det. Det är säkert bara för att min lärare vill ge oss så mycket som möjligt att göra. =(

Mitt livs andra bok är snart färdigläst, då ska det skrivas recension.

Plus detta så har jag ett prov imorgon. Det går extremt mycket runt i mitt huvud just nu, kan bara därför jag sover ganska oroligt. Ska bli så skönt så fort jag är klart med allt detta!
Men allt får ta sin tid.

Nu ska jag iväg till lägenheten och sedan hämta Thea.
Sedan ska jag finslipa arbetet som nästan är klart och göra klart ett till. Det blir nog bra =)


Kommentarer
Postat av: Claire

Vad har du för arbeten att skriva om? Jag kanske har nått som du kan få! ;)

2010-11-19 @ 10:52:33
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0