Lite handling


Vi har varit i Täby och tittat runt lite, och råkat sprätta bara lite pengar.. =)
Köpte en super snygg klänning från H&M , men när jag provade den hemma så inser jag att mina bröst är för stora, eller så är klänningen för liten. Jag som alltid brukar har för små bröst (tycker jag i alla fall) Får se om jag kan hitta en större, för jag bara måste ha denna klänning, jag tror den var designad efter mig nämligen :D

Ett par underbara skor..


Dom är otroligt sköna måste jag säga, dock lite krångliga att få på, men det får jag stå ut med.

En ny plånbok har jag ÄNTLIGEN köpt.. En grå stor och fin från Guess.

Thea fick en ny pyjamas, hon hittade en som hon så gärna ville ha, ibland måste hon ju få något som hon vill ha =)

Nu blir det två nätters jobb, så att jag kan få in pengar för allt jag har köpt, hehe, nej så är det inte.
Sedan är det bara en vecka kvar av praktiken, och jag har MASSOR med plugg att göra, blir en hård vecka framöver.

Igår Var vi friska igen, så då kunde vi äntligen gå till badhuset. Myspys = )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0