Less på detta


Varför kan inte allt bara gå som jag vill.
Är så jävla less på allt med lägenheten, har så god lust att bara ringa en mäklare och bli av med den.
Sjukling har jag varit i över två veckor, med den förbannade hostan, den hinner inte ens gå över försen jag vaknade imorse av att Thea kräktes, men jag fick ge henne till Joel lika fort som jag tog upp henne då jag började må ap illa.
Så både Thea och jag har kräkts idag, magsjuka, så extremt inte kul.
Joel har jobbat så jag fick skicka Thea hem till mamma eftersom jag legat och stirrat in i väggen hela dagen, allt för att inte kräkas.
Efter att ha legat en hel natt och en hel dag så har jag så extremt ont i hela kroppen, sitta kan jag knappt heller göra för det bara snörrar.
Ytligare två jobbnätter har jag fått sjukskriva mig.. =( Jag VILL jobba, jag BEHÖVER jobba. Blir så jävla less!
Inge plugg orkar jag med heller när jag mår skit, har en hel del att ta igen.. börjar så panik!!!

ORKAR INTE!!


Kommentarer
Postat av: Claire

Men du kanske ska lugna ner dig? Kroppen säger ifrån när den inte orkar!!

2010-11-09 @ 10:52:17
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0