Första stora skolarbetet


Nu har jag tid och kraft att ge mig på det första riktiga skolarbetet sedan jag gick i gymnasiet.
Shit vilken tid det är och vad svårt det är egetnligen.
Man glömmer hur drygt det är att plugga.. hehe

Har suttit här och skrivit i över två timmar nu och har massor kvar. Har ont i både händer och ögon nu. hehe

Håller på att skriva ett arbete i medicin, om lungcancer. Det tråkiga är bara att jag hittar ingen information som man inte redan vet. Alla dom frågorna jag har hittar jag inga svar på. Men nu orkar jag inte leta mer, får bli en annan dag.
Dock så måste jag säga att det är extret skrämmande när man ser på alla bilder... ush =(


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad pluggar du? =)

2010-11-12 @ 20:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0