Trevlig kväll


En super trevlig kväll hemma hos Peter, som sedan ledde till Bistron och white room.
Kändes rätt konstigt.. skulle försöka ta mig fram till vårat bord inne på Bistron med var så mycket folk, så var det en lite människa som stod riktigt ivägen, så jag tog tag i honom och ursäkdade mig om att jag ville komma förbi, personen vänder sig om och ber så mycket om ursäkt och leer, han såg nog min lilla chock i ansiktet.. haha, det var Daniel westerling... =)

Vidare till White room med mycket dans och trevligheter... =)

Sedan så slutade väl kvällen si sådär... men men








Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah men guuud Kristina :P hårtussbilden ?? vad tänkte du med hahaha jisses

2010-03-07 @ 20:39:19
URL: http://whataboutthislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0