Tider från förr


Har kollat runt på lite bilder från förr. Alltid kul att se, och man kommer ihåg det som om det vore igår.
Men något som känns sjukt, kollat lite bilder från festen Majsan hade när hon fyllde 20år. och i sommar kommer pärlan min bli hela 25år. Vart tar tiden vägen? Det var alltid fart på oss tjejerna då. Det är de väl nu med, då man har ork och tid.. hehe

Här är jag väldigt väldigt ung, och runt i ansiktet.. hehe




Jag o älskade bror för länge länge sedan.

Nu hinner jag inte göra mer. ska möta pappa på Ica, sedan laga någon god mat. och sedan bär det av till jobbet.




Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha, snygg skjorta du har på bilden med Eric. I've till got i and it still looks fab ;)

2010-03-09 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0