This is it...


Jag som sattsar på min nya start mitt nya liv. Känns som om det börjar gå hyffsat bra.
Den första förändringen, gjorde jag dock inte medvetet, men det var min syn på saker och ting, har fortfarande samma personlighet (hoppas jag) hehe, men har förändrats mycket endå.
Det andra fick bli mitt hår, en förändring som jag kunde se, och jag ångrar det faktisk inte en sekund.
Det tredje kom från ovan. Ett nytt jobb. Från ingenstans bara sådär. Fick ett samtal igår, en inbokad intervju idag, och imorgon börjar jag.
Dom behövde att man skulle börja på måndag, och dom skulle kontakta mig innan fredag. Hann inte mer än att komma hem så ringde dom och bad mig börja imorgon :D
Kan det vara så att saker och ting börjar bli bättre? jag hoppas på det.
Vill inte ha några fler bakslag nu när det känns som om jag verkligen börjar klättra upp.

Skulle även på ett sätt vara skönt med en ny bostad också. Men trivs lite för bra här. så det får jag skjuta fram tror jag =)

Min magkänsla säger att jag kommer trivas super bra på det här nya jobbet. Så det hoppas jag verkligen, och att jag blir duktig på det jag ska göra.
Enda nackdelen för mig är väl att det ligger inne i stan, borta vid dramaten. Så det tar ju ett tag att ta sig in, har ju inte all tid i världen längre när jag har barn.
Måste åka hemifrån ca 7.30 och kommer vara hemma runt 18 på kvällarna. Det är ju lite sugit dom dagarna jag har Thea. Men så får det lov att bli.
Börjar bli lite nervös nu inför imorgon, men det ska bli skoj =)


Kommentarer
Postat av: Carran

Åh GRATTIS gumman!!Du får berätta mer sen :) Vill höra ALLT :)

Såg btw att du ringde för nån dag sen, inte mått nå bra...kan berätta mer sen!!

PUSSAR

2010-03-14 @ 03:58:12
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0