Stor städning


Har haft en storstädning här hemma hela veckan. Det som tog den största tiden var nog mina garderober. Men är inte riktigt klar med dom ännu faktiskt.. Ska ge mig in på det igen på onsdag då jag inte har Thea.

Några delar av den storstädade lägenheten.. =)






Rensning av allt skräp på balkongen skedde också. Sedan så blev jag också äntligen av med den dumma diskmaskinen som bara stod. Daniel tog med sig den i veckan. Sååå skönt.
Vill knappt vara här hemma nu, för jag är rädd att stöka ner.. hehe :D
och det är ju jag ganska så bra på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli medlem på http://www.gratisprylen.se/Register.asp?r=177 och samla ihop poäng till en iphone 3GS eller en mini-pc (perfekt för bloggare!).

2010-03-22 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0