Skön dag


Nattningen för mig själv igår gick riktigt dåligt. Först lyckades jag aldrig gå och lägga mig, sedan runt halv ett när jag äntligen lyckades ta mig till sängen så gick det bara inte att somna. Jag vägrade ta en sömntablett, dels för att jag vill försöka att somna utan och dels för att jag inte har så många kvar, så vill bara ta i kris fall.
Sedan när äntligen lyckats somna så vaknade jag av att en härlig liten Thea kröp och och la sig bredvid med... hehe, sötnosen =), somna i och för sig ganska fort därpå.
Upp halv sju för att göra både mig och Thea redo för dagen. Mormor körde oss så snällt ner till dagis i alla fall, då morgonen gick lite fortare i alla fall.
Tillbaka till jobbet och träffade alla härliga människor. Var ganska öppen idag om hur knäpp jag egetnligen är och att jag kanske är lite för grov i mun ibland, hehe, undras tro hur dom alla reagerade ;)

Hem, tog emot Anna´s katt som jag ska ha här en vecka.
Sedan gav jag mig ut på en powerwalk runda.. såååå skönt, och avslutade rundan med en lite solning. Mår så himmla bra i kroppen nu, har äntligen haft tid och möjlighet att röra på den.. hehe =), och har även fått lite värme och sol så nu känner jag mig pigg och härlig.
Dock så känner jag lite smärta i knät nu =( , hoppas att det bara är en överansträgning som går över fort så att smärtan inte tänker komma tillbaka, det tänker jag verkligen inte acceptera... nix nix.

Hade tänkt försöka hinna med mina naglar, men det ser mörkt ut. Vill försöka hinna med dom innan helgen i alla fall, skulle vara skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0