Några steg


Jag kan ta nåra steg till att ändra.
Även om en liten förändring som mitt hår kan göra mycket så är det bara på utsidan.
Kan ändra så mycket mer på utsidan, och börja om från början, börja mitt nya liv med förändring,
men jag kan aldrig ändra min insida, min själ, mitt hjärta. Hur mycket jag än försöker så kommer det inte gå.
Det enda som kan ändra det är tiden, och tiden kan vara så lång =(
Imorgon får jag Thea... kommer vara skönt, för då kommer jag kunna andas för stunden. Smärtan i hjärtat kommer vara borta för stunden, för då har jag min pärla som ger mig solsken i dagen.
Men när inte hon är här, då går tankarna fööör mycket på det andra som gör att det gör så himmla ont.

Ge mig luft för jag vill börja andas igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0