Myspys och jobb


Andra veckan är snart slut på det nya jobbet. två dagar kvar och jag trivs super bra. Även om det är ett tufft tempo med "höga" kvar som kan kännas lite jobbig då och då när det inte riktigt går som man vill, så är ju gruppen super. Mycket skratt och galenheter =)

Igår kom kära mamma hem från Spanien också, så hon fick hämta Thea från dagis idag, och Thea hade blivit så glad så =) , var lite rädd för att hon inte skulle känna igen sin mormor riktigt men så klart att hon gjorde det..

Ikväll blir det en tidig kväll i säng, då det blev ganska sent igår. Hade lite sällskap men mycket prat och skratt som gjorde att tiden bara rann iväg, och helt plötsligt vart klockan 12 (fast inte för att jag klagar för det) ;). Så vid halv ett kom jag i säng, och sedan var det att ge sig upp klockan 6 för att bege sig till jobbet. Så inatt ska jag sova sova sova, massor med timmar. Hoppas jag =) Men är ju ganska dålig på att gå och lägga mig.

Nu ska mamma och Pärlan gosa lite i soffan medans hon dricker vällig, sedan blir det dags för henne att sova. och då ska jag trycka i mig lite godis och tjocka framför tv:n en lite stund, sedan dags för mig att också sova. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0