Massor med massor i veckan


... och så har vi en riktigt full vecka framöver oss.. =)

Först så är jag då kattvakt i en vecka nu. Super gullig katt By the way.. =) lilla Smulan.

Måndag - Jobb, powerwalk, sol
Tisdag - Jobb, Thea
Onsdag - Jobb, Thea
Torsdag - Jobb halvdag, sedan raka vägen till enköping, fixa Majsan´s naglar, klä ut mig som hippie, och parta med tjejerna =)
Fredag - Tillbaka till stockholm, göra iordning hemmet för en Wax and Wine night
Lördag - Hem till Kicki, och sedan eventuellt Tegel, kan bli kul, var länge sedan man var på tegel nu.
Söndag - Enda dagen utan några planer... Då ska jag NJUTA. och köra en till powerwalk!!

Någon gång under dessa dagar ska jag hinna med mina naglar också. Halva på Tisdag och halva på Onsdag kanske går att hinnas med... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0