Lilla lilla Söndag


Man känner verkligen i kroppen när det är Söndag... Söndagar är på något sätt väldigt sköna, men idag är jag ganska rastlös, och sjukt sugen på massor med godsaker =)
Men jag är även grymt sugen på en bio. Att orka ta sig till en biosal, köpa popcorn och en stor cola, och njuta av en bra film, det var så himmla länge sedan nu.
Senaste filmer jag såg tror jag var New Moon, det var ett tag sedan de. Man tar sig aldrig till en bio längre, det tycker jag är trist.
Ska verkligen försöka göra det här nu framöver.
Men ikväll får jag nöja mig med min sköna soffa, och fina tv.. eller nått =) hehe. Men Söndag, som vanligt, något bra på tv? nja jag tror nog inte det, så den delen måste jag lösa också. Hyra en liten film kanske.

Jag får dra på mig mjukiskläder, köpa godis, hyra film, lägga mig under ett täcke och krama en kudde. Då är min Söndag en 9.a utan 10. Det där med kudden drar ner poängen lite ;)
och imorgon börjar en ny arbetsvecka! Nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0