Ledig och sol


Idag har vi ännu en dag ledigt.. =) sååå skönt, även om jag tycker om att gå till mitt jobb så är det skönt att vara ledig och bara vara.
Fast har lite att göra idag endå.
Ska in till stan på ett "möte" klockan 14.00. Får se hur det kommer gå. Så jag ska ta och åka snart.
Sedan funderar jag på en lite solning, och så har jag ett litet ärende att uträtta.

och ikväll blir det en lugn och skön kväll framför tv:n . Inte ofta man sitter där längre så det ska bli lite skönt faktiskt.





Kommentarer
Postat av: LIVEBYTOBBE

Stora brillor :)

Varför har du två väskor?



LIVEBYTOBBE - Svensk humor och naket

2010-03-10 @ 11:18:01
URL: http://livebytobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0