Jobb


Ännu en hel dag jag lyckades sova bort. Jag som skulle gå upp så pass att jag hann med att göra lite saker, men så blev inte fallet.
Börjar jobba om 4 timmar igen. Man jobbar, sover, jobbar, sover, jobbar, sover , känns som om man inte ens har tid för att äta.
Imorgon är jag ledig så jag ska gå och lägga mig på en gång när jag kommer hem imorgon bitti, så att jag inte sover bort hela dagen, för jag ska ju hämta Thea på dagis sedan också. Sedan så har jag en hel del annat jag måste fixa imorgon. En hel del telefonsamtal att uträtta... ALdrig skoj, men någon gång måste det göras.

Duschen, Ica, Middag, en snabbis framför tv:n, sedan blir det iväg till jobbet!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0