En sådan vecka


Jobbet flyter på med härliga arbetskollegor.. =)
Men förkylningen börjar jag bli trött på nu. Förstår inte varför jag alltid ska bli så mega förkyld när jag blir förkyld. Helt hopplöst. Men snart är den över hoppas jag i alla fall.
Även om förkylningen ger många minus för denna veckan så finns det något annat som har plusat på veckan rejält. =) Leendet går ända upp till öronen. Feels good!
Deklarationen kom igår också och den satte ju verkligen pricken över iet för denna veckan. Får en grymt bra skatteåterbäring. Klagar verkligen inte på den. Så himmla skönt.

Nu blir det natti natti så att jag är pigg o glad imorgon, då ska jag umgås gärnet med min härliga solstråle. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0