Strong Love



Hur gulligt är inte detta??

"

Saknar dig redan, även att det vara var timme sen du somnade i min famn framför tvn, även om det bara var tio minuter sen jag bar in dig i sovrumet och bäddade ner dig i sängen. Om några minuter så lägger jag mig brevid dig och somnar. Love you babe ♥

"

Eller detta?

hey babe! Du vet väll att du är snyggast, sexigast underbarast och helt enkelt bäst!? Jag längtar tills jag har att tagit tio steg, så jag kan krypa ner i soffan med dig min drottning ♥ kyssar

"

Vet inte riktigt hur vi hamnade här, men det gjorde vi .
Min plan var att inte träffa något seriös. Skulle inte falla för någon till 100%. Skulle inte börja om från början, jag skulle inte sattsa på någonting nytt.
Men kärleken till dig var för stark!!!
Varje sekund jag inte är med dig känner jag en otrolig saknad. Varje sekund jag är med dig vill jag bara vara i din famn.
Jag har blivit så otroligt fjantig med dig, har aldrig tidigare varit sådan.
Du kanske är helt enkelt rätt för mig. Tar fram mina bästa sidor.
Just nu längtar jag bara tills du slutar och kommer hem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0