Sol och bad


Igår var tanken att vi skulle åka på en lite utflykt så Thea fick vara hemma från dagis. Men det var ju så himmla skönt väder så det blev stranden istället. Utflykten får vi ta nästa vecka istället.
Thea ville verkligen inte åka hem, det slutade med att jag mutade henne med glass. Ush och fy på mamma Stina, men jag tyckte lite synd om henne, hon hade det ju så otroligt skönt i vattnet.
Hon bara badade och badade och badade, till och med jag badade som bara den =) , det var ju faktiskt riktigt skönt i vattnet. 20 grader var det. Så om några dagar eller vecka eller något så är det kanske 22 grader. då är det kalas =)
Hade hoppats på en mysig helg med Thea, eventuellt ute i skärgården, men nu blev det att jag fick jobba istället.
Som alltid känns det som. Men snart har jag långledig, och då SKA jag vara långledig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0