Lyckligt lottad?


Livet är inte alltid enkelt. Många berg man måste stiga, många kurvor man måste ta.
Efter all skit måste jag ju säga att jag är verkligen lyckligt lottad!!!

Jag har världens bästa familj, älskar er till 1000!

Jag har den bästa och underbaraste dottern man bara kan ha. Kan man ha en underbarare unge? Nix det kan man verkligen inte. Älskar henne så att det gör ont i hela kroppen.
Har endå varit mamma i två år nu, men aldrig att kan kunde ha föreställt sig att det skulle vara så jobbigt och göra så ont känslomässigt att ha barn. När hon är glad, skrattar och har kul, då rinner tårarna och hjärtat gör ont av glädje. När hon är borta, så rinner tårarna och hjärtat gör ont av saknad, när hon gör sig illa rinner tårarna och hjärtat gör ont och jag önskar att det var jag som hade slagi mig isället.

Jag har Joel... Trodde att killar som du inte fanns! tack för att du finns vid min sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0