Lyckligt lottad


Det tog verkligen emot som bara den att gå till jobbet ikväll.
Jag älskar att jobba där jag jobbar nu, och tiderna gillar jag också. Men vi hade bara så himmla mysigt där hemma. Extremt god mat blev det också.
Färskpotatis i ugn med grillad kycklin och hemagjort tzatsiki.. =) mumsi..
Saknar er båda och kommer tänker på er hela natten lång.

En natt sedan ledig ihelgen, tråkigt bara att dom säger att det ska regna =(. Nästa helg då man jobbar kommer det säkert vara kanon väder.

Längtar tills imorgonbitti då man får krypa ner i en varm och gosig säng, inte helt ensam heller =)
Först ska jag väcka min lilla pärla och gå med henne till dagis!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0