I see the sun


Igår hade jag en underbar ledig dag med min älskling. Vi cyklade =) , vi åkte båt och sedan begav vi oss in till stan för att äta en god middag, och jag kan säga att vi åt en extremt grym efterrätt.. =) vill ha mer utav den.
Det tråkiga var dock att pappa gick på grund när vi skulle åka hem från sjön igår =(, så nu måste båten upp och vi har ingen aning om den kommer komma upp någe mer i sommar eller inte.

Idag sitter jag här själv och tittar ut på den blåa himmeln, och ska göra mig iordning för att sätta mig på cykeln och bege mig iväg för att njuta av solen, funderar dock på om jag ska ge mig ut och springa först kanske, har inte bestämt mig ännu.
En sak jag inte förstår med Sverige, VARFÖR ska det alltid blåsa så för??? Känns som det verkligen alltid gör det.


Kommentarer
Postat av: alex

hej vdigt sent ute men du har inte tid att göra naglar torsda kväll? imorgon altså. kram

2010-06-23 @ 13:51:42
URL: http://itsasecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0