Torsdag 25/2


hemma från en natt på jobbet. Blev en lugn natt så det var ganska skönt, även om det kan bli lite segt efter ett tag. Men det har ju inte varit sådär super varm så man har gärna inte velat gå ut i onödan.
Sjukt trött men än får jag inte sova =( , möte om en halvtimma, så jag ska ta och byta om lite och börja gå.
Så jag kommer väl i säng till 11 eller något, sedan upp, så kommer Linda hit för att käka middag, sedan är det bara att ge sig iväg för att jobba igen.
Men det är skönt när man får jobba. Har jag inte Thea och bara sitter hemma så får jag panik, då tänker jag alldeles för mycket, och jag orkar inte hålla på o tänkta på allt hela tiden.
På jobbet brukar jag aldrig ha några problem med att stänga av mitt privat liv, men inatt fick jag verkligen kämpa med det. Behöver nog lite mer sömn kanske så blir det bättre.

Time to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0