Mycket...


Väldigt mycket av allt nu måste jag säga...
Mycket jobb, mycket plugg, mycket här hemma, mycket samtal, mycket med möten och tider att passa.

Förra veckan var det möte.
Idag var det möte
Imorgon har jag en annan grej inbokad
Nästa vecka är det ett till möte
och veckan efter det ett annat möte.

Plus att jag fick spendera 500:- på sjukhus och medicin idag... Sjukt dyrt. men what to do.

Det imorgon behöver jag nog verkligen, Behöver komma över min dumma fobi, kände verkligen det idag, så det slutade med att vi bokade in ett litet samtal så vi kan börja med att prata min lilla fobi, eller rädsla eller vad man ska kalla det för. Prata om det ska inte bli några problem, värre när jag måste göra själva grejen... längtar inte tills den dagen kommer i alla fall.

mitt huvud går på högvarv.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy förstår dig! Finns alltid här om du behöver skrika/gråta/prata av dig gumman! =)



Puss & Kram

2010-02-15 @ 01:04:04
URL: http://whataboutthislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0