Mycket på väldigt kort tid


Sedan i Onsdags har det hänt sjukt mycket omkring mig. Pang Pang Pang har det bara sagt, den ena saken efter den andra.
Och denna helg ska vi inte ens tala om, där har det nästan hänt stora nya saker varje timma.
Hoppas det normala vardagslivet kommer tillbaka nu.

I helgen har jag hunnit med att göra naglar på två stycken, har hunnit haft många roliga och trevliga timmar med Linda, Jenny, Jossan, Johanna, och så träffade Peter och Magnus inne i stan.

Idag har jag varit på ett "möte" i Täby, var tvungen att ge mig ut i kylan... Sedan har jag hämtat älskade Thea på dagis.. =) Ätit middag har vi nyss gjort. Lax och potatis, det var riktigt gott de. =)

Onsdag, Torsdag ska jag jobba natt. Sedan måndag nästa vecka så börjar jag på ett nytt jobb fick jag veta idag. Någonting helt nytt, är redan nervös inför första dagen, men det ska bli super skoj.

Nu ska jag och Thea leka och gosa några timmar innan det är dags för henne att sova.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0