Min näsa


Jag har något strul med min nästa, vet inte vad men något är det.
och nu har det blivit galet med den... i ca en vecka nu har jag haft ont och varit jätte täppt i halva näsan, det känns som om jag har typ en knöl som värker. Men jag hittar ingen knöl... Sjukt skumt.
Känns som om det börjar bli dags att söka upp lille doktorn för en kontroll, men är rädd för att det är något, och det har jag ingen lust med.. =(
Jag vägrar en kamera i näsan, jag vägrar att någon ska ta på min näsa, jag vägrar en operation, och jag vägrar att dom bränner.
Jag får helt enkelt be till gud att det inte är något farligt med min näsa.
Men det börjar bli sjukt jobbigt =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0