kläder, skor, väskor


Jag har föööör mycket av allting.

Över 50 par skor.
mer än 20 par väskor
och ca 30 jackor...
Mina kläder har jag inte det blekaste hur mycket jag har..

Det enda jag vet är att det är på tok för mycket av allting.
Har försökr vika och lägga in lite kläder i garderoberna, men jag har för mycket, det får ju inte plats.

Mina skor kan jag inte rensa ut, aldrig, det går bara inte. Även fast jag inte använder dom alla så kan jag inte säga hejdå till något par. Enda gången jag gör mig av med mina älskade skor är när dom är trasiga.
Jackorna, nja njo kanske skulle kunna rensa ut något, men det är också svårt.
Väskor, borde jag kunna rensa ut lite.

Mina kläder, det går verkligen inte heller. Försöker och försöker, och varje gång blir det kanske en liten påse, som står i hallen ett tag, tills jag börjar gå igenom den, och börjar plocka tillbaka det mesta.. hehe, jag är hopplös.
Endå fast jag har så mycket, så har jag aldrig något att sätta på mig... förstår inte det där riktigt. Jätte konstigt.
Tror jag skulle behöva lite hjälp någon dag om jag någonsin ska lyckas rensa bort någonting.. Lär ju aldrig göra det på egen hand.

Fast mina skor får INGEN röra... nej nej.. Dom ska vi inte tala om. Sko garderoben är den enda som får växa och växa och växa... :D

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, jag kan hjälpa dig :) Har så tråkigt på dagarna...och om det skulle vara en kväll så e ju de lugna bananer, har ju trevligt sällskap :)

PUSSS

2010-02-05 @ 03:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0