Kärlek...


Jag hoppas att alla har haft en underbar alla hjärtans dag...

Själv ska jag inte klara, förutom att jag har varit sååå trött, och nu ska jag iväg och jobba igen.
Läste en headline "Vi tror på kärlek vid första ögonkastet"

Jag tror på kärlek vid första ögonkastet. Varför skulle det inte kunna ske?
Att träffa någon på det sättet måste vara extremt härligt, när det känns rätt så fort man ser personen, och att den personen tänker precis samma sak. Man bör kanske vara extremt bra människor kännare då.. ;) hehe
Men jag tror absolut på kärlek vid första ögonkastet. Måste jag säga!! =)


Nu blir det att packa ihop sig och ge sig iväg till jobbet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0